Friday, February 06, 2009

What to say?

När jag är påväg till Rebban ringer David och meddelar att han råkat boka flyget hem nästa fredag.Alla Ni som känner David lär inte vara förvånade. Det fanns inga biljetter hem samma tid så han fick ta ett plan som gick 18.30 istället.

Det var trevligt hos Rebecka och Henric, barnen är så gulliga=) Vi satt och fikade, sen gick vi ut med hundarna. Upp till huset de bor är det en smal brant backe. Rebecka fick putta på bilen då jag körde fast när jag skulle hem. Men vi grejjade det och jag kom ner=)

På vägen hem kände jag att jag lika gärna kunde åka till arlanda och hämta David. Kom nyligen hem nu och ser Let´s dance. David är och köper pizza=) Längesen, ska bli gott!

Ha en fantastisk kväll=)

2 comments:

Anonymous said...

Nej jag är inte ett dugg förvånad! Men tur att han kom hem i alla fall =) Kram

MsEmsan said...

Yes=)puss