Friday, February 06, 2009

Fredag=)

Även fast jag inte jobbat denna vecka är jag glad att det är helg=)
Kan iofs bero på att David kommer hem i dag!

Jag var ju på kursen för första gången i går, det första läraren sa, "visst har alla här gått grundkursen i juridik? " Jag har ju inte det, stod inget om det när man anmälde sig. Dock läste jag juridik i gymnasiet samt att läraren förklarade så pass bra att jag förstód ändå. Sen har jag ju min fantastiska juristvän Anna=)
Tror kursen kommer bli tuff när jag får ett nytt jobb, men jag ska göra allt jag kan för att klara det=)

Efter kursen åkte jag till Beirut Café och mötte upp ekonomin, det var mycket trevligt. Var hemma runt ett, så det var skönt.

Kände mig lite bakis i morse=) Var ute med hundarna, sen har jag handlat, ska snart åka till Rebecka och Henric. Har köpt med mig Muffins från Muffin bakery=)






No comments: