Friday, February 20, 2009

Morrn

Vaknar upp med en obehaglig känsla i magen, hatar känslan av att inte veta var man står. Jag vill inte vara osams med någon.Lina sa, det behöver inte betyda att man är osams för att man är oense. Hon är klok hon, Linisen!Jag hoppas att detta stämmer denna gång.


När jag ser denna bild känner jag att det är två saker jag saknar:

Dels Matilda, tycker verkligen hon borde komma hem snart eller så ska jag faktiskt åka ner. Jag har ju tiden=)

Dels sommaren, åtminstånde våren. Känns som det varit kallt delvis och blaskigt delvis alldeles för länge nu!

2 comments:

Lilla Milla said...

Jag och Simon åker i maj! Skönt med lite äkta sommavärme mitt i våren. Fick ett jättebra erbjudande från fritidsresor. Nåt vänner och bekantaerbjudande, så det blev halva priset!

Mini said...

Ja hoppas kan man alltid... känns ganska kört. Ringer han ej idag då känns det ledsamt.

Hur är det med dig?