Wednesday, February 11, 2009

Godis

Har varit hemma en stund efter Intervljun. Kändes sådär,kvinnan jag mötte var så kall, man kunde inte för sitt liv avgöra om hon fick en positiv eller negativ bild av mig. Hon gjorde mig så himla nervös så jag vet inte om hon fick den bästa bilden av mig. Jobbet verkar intressant, men som många jag pratat med säger, detta skulle bli min chef. Kan ju vara att hon är annorlunda när man jobbar tillsammans.

Trots detta känner jag mig fortfarande intresserad, tjänsten är precis en sånn typ av tjänst jag vill ha. Vi får se, får veta mer på fredags förhoppningsvis.

När jag parkerat bilen gick jag och köpte en massa godis och tröståt. Nu mår jag illa;-)

Nu ska jag ut med hundarna sen ska jag förbi mamma och pappa och hämta David i Infra.

Ciao!

No comments: