Tuesday, February 10, 2009

Antar utmaningen

1. Gå in i mappen mina bilder.
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen



Denna bilden är från Davids lägenhet i Rotebro, vi hade marsvin då. Rocky ville ha allt de fick, så här sitter han och gnager på en morot=)
Tillslut fick vi göra oss av med marsvinen då Rocky trodde det var leksaker, han brukde slå med tassen på buren och riva ut deras hö ur buren.

Jag bjuder härmed in alla vänner att göra samma sak om ni vågar;-)

3 comments:

Anonymous said...

Men jag har ingen lust att slå med tassen eller riva ut hö... =oO

MsEmsan said...

Ok, jag förstår! Du testade det kanske redan då och ogillade det?!=)He he he

Anonymous said...

Tack, ja det var riktigt otäckt. Det är ju min bebis! Men nu verkar han må bättre! Tack och kram emma!