Wednesday, February 25, 2009

Dooodelido

I dag har jag varit i väsby och ätit lunch med Ullis. Hon är så gullig, alltid trevligt att träffa henne=)Jag hade köpt ett presentkort till henne på MQ som tack för all hjälp med våra vitvaror. Så snällt av henne=) När jag köpte på MQ vet jag att hon ej kan köpa till sina barn utan unnar sig själv något fint!

Häromdagen fick jag sms från Ullis angående vår fd kollega som har cancer, hon har bara dagar kvar att leva. 35 år gammal och lämnar småbarn och make.Så fruktansvärd sjukdom. Blev så himla illa berörd när jag fick veta det, trodde hon skulle klara sig=(

När jag ätit mötte jag Ulf så jag kunde ta med Linas dator hem, den hade fel på moderkortet precis som Alina sa. De är verkligen fantastiska=)

Sen åkte jag förbi mamma och pappa och skrev ut två kreditcase jag ska förbereda inför morgondagen. Jag blev lättad när jag såg dem, trodde de skulle skicka något svårt till mig, detta var enkla beslut=)
Nu ska jag sätta mig med dem, sen ska jag plugga inför kursen i morgon och avslutar dagen med en middag med Anna och Lina på odenplan.

Ciao!

Jag hjälpte Rocky upp i fönstret, sen hoppade han ner. När jag kom tillbaka hade han via fotöljen hoppat upp själv. Han är duktig han=)
Nu sitter de båda i fönstret och tittar ut, lustiga hundar he he

No comments: