Thursday, February 12, 2009

Duttelidutt

Nyss hemkommen från kurs nummer två, i dag var vet super roligt. Tror jag var så slut förra gången att jag inte uppskattade det på samma sätt. I dag flög tiden förbi=)

Gick hem i kylan, Lina har verkligen rätt att det har blivit super kallt. Jag hade inte varit ute sen lunch och då var det inte så här kallt. Kankse Malmös snöoväder kommer till oss nu?
Tur att David är hemma så slipper jag skotta hos mamma o pappa i sånna fall he he he

I morgon är det fredag, nu har det gått två veckor sedan jag slutade. Känns inte som så länge även fast jag till och från känt tristess. Ska försöka göra det bästa from nu av tiden jag har kvar hemma=)

David skulle köpa med sig nått hem nu när han körde hem Johnny,jag erbjöd mig men han trodde den skulle bli kall när jag gick hem. Nu fanns inget öppet så det får bli hamburgare, hade velat ha nått med mindre fetthalt, men jag är så hungrig nu så jag är glad att få något i magen=)

Hörs i morrn mina vänner!

No comments: