Sunday, February 22, 2009

Spaaaa

Helgen har varit bra, i fredags åt vi middag hos mamma och pappa, de var rejält bruna och hade haft det bra=)

Jag hade köpt ett gulligt armband till Erika på kyssjohanna.se

"If sisters were flowers, I'd still pick you. I'd let the sun shine so you'd never be blue. I'd show the world how beautifully you grew"



Av mamma och pappa fick vi bland annat Jenga som vi testade på en gång, var ett roligt spel=)




Gårdagen blev stressig, förstår ibland inte vart tiden tar vägen. Vi började dagen med en promenad på Brunsviken, det var så fint och soligt=)
När vi kom tillbaka började jag bygga ihop ett nattduksbord, det var allt jag hann innan det var dags att göra sig iordning. Vi åkte sen till Eli, han klippte min lugg och David. Han är så himla duktig! Bokade in en tid för färg och klipp den 7:e, blir ju roligt att få det fixat samma dag vi ska ut=)
Efter vi varit där åkte vi till Mio och köpte nytt soffbord, David hann montera upp ett av tre innan vi skulle möta Anna och Erik på Helenes. Det var gott som vanligt=) Vi gick efter middagen hem hit för schlager och spel. Det var en trevlig kväll!

Nu står möbelbygg på schemat sen kl 15 ska Erika och jag åka till Clarion Sign för Spa och övernattning=)

Perfekt avslut på en bra helg!

No comments: