Tuesday, February 03, 2009

2:nd

Dag 2 hemma har varit betydligt bättre än vad gårdagen var. Jag sov till kvart över tio sen gick jag till hagaparken med hundarna, var så soligt och fint=) Sen åkte jag vidare till Friskis och körde jympa, dock var ledaren sådär, men skönt att röra på sig.
Efter träningen åt jag lunch och slappade tills jag skulle köra Lina och Johnny för att hämta sin bil, de är verkligen fantastiska på glädjen=) Stackars Lina som blivit rånad på sina pengar bara, blev mycket på samma dag, först bilen, sen stölden=(

När jag skiljts åt från Lina och Johnny åkte jag till mamma och pappa, de bjöd på sallad och sen kom Erika och vi fikade morotskaka jag köpt=)

Så nu sitter de på arlanda och väntar på sitt flyg till Thailand, lyckostarna. Kommer inte gå någon nöd på dem. Nu ska jag diska och fixa lite innan jag lägger mig.

Sov gott=)

No comments: