Thursday, February 12, 2009

Better day

I dag gick jag upp vid sju och körde David till statoil för att han skulle hyra bil. Han ville inte köra runt sin chef i Kicki, jag kan inte förstå varför=)

När jag kom tillbaka hade jag tänkt att inte somna om, men jag la mig en stund, vaknade runt tio. Jag satte i gång med projekt rensa nattduksbordet, satte in alla mina räkningar i en pärm och kastade en massa saker. Tog sin lilla tid, men skönt att det är gjort. Ska fota byrån samt nattduksborden vi ska sälja. Ena byrån blir raka vägen ner i grovsopsrummet. Ska bli roligt med de nya fräscha möblerna, de står i hallen och väntar på att sättas ihop. Får bli i helgen=)

Nu ska jag plugga lite, kursen är i dag, skulle gjort det i går, men tidenr rann iväg. Måste bli bättre till nästa vecka. Tur nog hade vi inte så mycket tills i dag.

So Long=)

No comments: