Saturday, February 28, 2009

Nailssss

Gårkvällen var trevlig hos Camilla o Kais. Camilla hade lagat god lasange och sen umgicks vi och drack vin. Tog en taxi hem runt tolv, taxi chaffisen ville behålla Rocky och Pumba, men det satte jag stopp för;-)

I dag åkte jag och Lina till stinsen och fixade naglarna,de gick snabbt och blev bra, lite långa dock, ska fila ner dem lite grann. Svårt att skriva nu, är inte van att ha dem så långa.

I kväll ska David bjuda mig Elle o Fredrik på vad-middagen. Han ska tilllaga den helt själv samt städa. Jag sitter bara här=) Hjälpte honom med olika förslag vad han ska laga samt var med honom o handlade men mer än så ska jag inte hjälpa honom med. Tror Fredrik skulle tycka jag gjort för mkt redan=)
Efter vi ätit o sett schlagern ska vi möta Carro & Martin med flera som är ute och firar Martin, Stoffes o Elies födelsedag.
Fullspäckad kväll!


Fick så fina tulpaner av mamma i går, shit vad jag älskar tulpaner!

3 comments:

Anonymous said...

hur gick det då? hur gick det?
Gick maten att äta????

kram från en snorig

Anonymous said...

Roligt med allt nytt men supertråkigt att packa! Så spännande i morgon när vi får nycklarna! Många kramar!

MsEmsan said...

Ja han skötte sig mkt bra=)

kraaam