Monday, February 02, 2009

Första dagen hemma, känns mycket konstigt.Gillar det inte.
Började dagen med att åka till väsby för att våra vitvaror levererades=)Sen tog vi en promenad med hundarna på isen, var så himla soligt och fint.
Var tvungen att åka förbi jobbet, lämna mitt sim och paserkort. Var hemskt lite folk där i dag. Kände att jag inte ville se mitt rum i dag igen, gör ont i hjärtat, helt tomt, så skippade det.
Efter det åt vi lunch på sandys sen hann vi snabbt hem innan David skulle åka med tåget till Malmö. Brukar inte ha några problem med att David är borta, jag är så van. Men denna gång känns det. Antagligen för att jag inte har något jobb att gå till. Ska försöka sysselsätta mig ändå.

Nu ska jag till Ica och handla så jag kan laga middag, köttfärsås tänkte jag nog göra=)

2 comments:

Anonymous said...

Saknar dig puuuuhuss, ska oxå äta kottfarsas

Anonymous said...

Saknar dig puuuuhuss, ska oxå äta kottfarsas