Wednesday, February 04, 2009

F*ck

Jag kom hem så pass sent i går att jag fick ställa mig på en plats där man bara får stå till 09.00. Jag gick ut i morse för att flytta bilen, nästan ingenstans runt mig får man stå ons 11-14, jag åkte runt en halvtimme, tillslut gav jag upp och ställde mig på en sånn plats då det stod bilar överallt på dessa. När jag kommer ut har de lappat på den gatan jag stod på, inte på någon av de andra där man inte får stå. 550 kr åt helvete. Jag vet att jag får skylla mig själv, jag chansa o denna gång gick det åt helvete.

Annars har dagen varit bra, gick en promenad med hundarna i vanadislunden, skulle ätit lunch med Lina men stackarn var tvungen till banken för att reklamera stölden, så jag gick och tränade istället. Superbra pass i dag.

Nu har jag ätit lunch och slappat i soffan, ska strax med hundarna till hundgården, sen måste jag komma igång med städningen, inte likt mig att skjuta upp sånt, men åandra sidan bara jag som ser skiten nu=) ha ha ha
Har varit så slut denna vecka,antar att det kommer efter, kommer nog kännas bättre nästa vecka=)

No comments: