Friday, February 20, 2009

Pause

Vilket underbart väder det är i dag! Älskar när solen skiner, ger mig sånn energi. Varit mycket sol på sista tiden,härligt!

Började dagen med en promenad i det härliga vädret med hundarna. När jag kom tillbaka gick jag till gymmet, körde styrka i dag, biceps, triceps och axlar. Vart ett rätt kort pass, men bättre än inget.
Skyndade mig hem efter passet och duschade sen gick vi i väg till Stockholms hundforum. De var jättegulliga tjejer, hundarna skulle få det bra där. De har inte vanligt kösystem utan när en hund slutar byter de ut den mot en likvärdig. Därför kunde de ej säga någon kötid, kunde lika väl gå fort som inte.Så nu står de i kö til två dagis, detta och Hundens Hörna där Tinto går.

Köpte sen med mig hälsotallrik med handskalade räkor från cafét här nere, super gott. Dessa var mindre nyttiga, men väldigt goda:



Fick hem en matta jag beställt i dag, en brun ryamatta. Den var super fin. Kommer passa bättre med det vita bordet vi ska köpa från mio. Ser konstigt ut färgmässigt med bordet vi har nu till mattan och allt vitt omkring. Ska försöka hinna köpa bordet i morgon=)


Nu ska jag strax börja skruva ihop möbler, sen ska vi till mamma och pappa på middag. Blir roligt att träffa dem!

Ha en trevlig kväll=)

No comments: