Wednesday, February 11, 2009

Onsdag

Somnade alldeles för sent i går, resulterade i att jag sov alldeles förlänge i dag. Hade tänkt hinna träna i dag innan jag ska iväg men så blev det inte.

Ska snart hoppa in i duschen, dags att åka strax efter två. Då är jag ute i god tid. Har lånat mamma och pappas gps,Davids måste man ha i cigg uttaget och mitt cigguttag i bilen är trasigt. Börjar känna mig lite nervös, har inte tänkt så mycket innan. Hoppas verkligen det känns lika rätt som jag tror att det är. Vore skönt att veta vad man ska göra i framtiden, Inte för att jag är stressad nu, det är jag inte. Man vore bara skönt så att jag kan leta av min ledighet=)

Pratade med Stockholms hundforum i dag, det är ett hunddagis för småhundar som ligger på Odenplan. De hade för närvarande inga lediga platser, men de ville träffa oss. Så på fredag ska vi dit på dagisvisning med Rocky och Pumba.
Pumba är super pigg och glad, tror att kastreringen var ett bra beslut. Slutgiltiga resultatet kan dröja lite eftersom hormonerna måste gå ur kroppen först=)

Nu måste jag skynda mig!

ciao!

No comments: