Thursday, February 26, 2009

Night night

Dagen blev bättre, magontet gick över.

Dagens intervlju gick bra, satt med de två som arbetar på kreditavdelningen samt deras personalchef. De tyckte jag analyserat kredit casen rätt. Kändes jättebra allting, de var super trevliga och vettiga.

Nu står det mellan mig och en till, får besked i morgon eller måndag. Jag hoppas verkligen på denna tjänst, den första jag verkligen känt för. Men vi får se.

I kväll har jag varit på min kurs, första veckan jag mer kände för att stanna hemma än gå dit, men jag gick och lärde mig en massa nyttigt=)

Nu har David kommit hem, vi har hunnit äta. Han hade köpt en berlock till mitt Thomas Sabo armband med en nyckel och ett hjärta, nyckeln till hans hjärta hade han tänkt, så gulligt av honom=)

Nu ska jag försöka komma mig i säng, är super trött!

God natt!

4 comments:

Anonymous said...

Han är fin den där David =o)

MsEmsan said...

Han har hjärtat på rätt ställe=)

Anonymous said...

Tänk om man kunde få nått sånt :)
synd att vi inte kunde ses igår kram! Lotta

MsEmsan said...

Hi hi hi, ja det var snällt av honom=)
Det var verkligen jättesynd, vi måste ta en lunch en annan dag!
kramar