Tuesday, February 24, 2009

Vin måndag

Gårdagen var bra. Efter frukosten åkte jag hem och duschade och snygga till mig inför min intervlju. Det gick super bra, fick en bra bild av tjänsten, bolaget och mannen som höll i den. Var där 1,5 timme. I dag ringde han upp mig, vi ska ses på torsdag igen- wihoooo=)

På kvällen mötte jag upp Rebban på Koh phangan vi tog ett glas vin i baren medans vi väntade på Carolina.

Vi åt god middag där innan vi gick vidare. Underbara bar var stängt måndagar så vi gick till underbara bar bistro. Det var inge skönt att sitta där så vi gick vidare och hamnade på en pubb. Det blev ganska blött och jag var rejält bakis i morse.
4:e dan i rad jag drack så det kändes. Nu blir det skönt med ett par vita dagar=)

I dag mötte jag upp Anna och Lina för lunch i Fältöversten, var trevligt som alltid=) Jag och Anna fortsatte dagen på stan med lite shopping=)

Sen jag kom hem har jag sett tv, mycket om kronprinssesans förlovning. Shit vad roligt! De är så fina tillsammans=)

Nu ska jag ta mig något att äta.









Hade håret i knut sen det var fuktigt, såg ut som jag hade en hjälm när jag släppte ut det ha ha



No comments: