Tuesday, February 10, 2009

Goodie

Dagen har varit lugn, sov länge då jag satt och bevakade Pumba i natt. Hans tratt han fick var super stor, han skulle aldrig kunna sova med den, så jag tyckte synd om honom. Han har varit duktig och inte slickat på såren, några gånger har han varit påväg, men han vet så väl när jag säger nej att han inte får.

När jag vaknade tog jag en promenad med Rocky, David fick gå med Pumba eftersom han jobbar.

Gick och tränade lunchpasset sen, skulle köpa med mig lunch hem, så köpte med mig 10 st viktväktarsoppor, de är supergoda! Tack för tipset, Lina=)
Det vart dock lite tungt att bära hem ända från kungsholmen, men nu har jag hemma!

Sen tog jag det lugnt fram tills det var dags att möta Lina, Anna, Lotta o Camilla på wokhouse på middag, hade tänkt Sibiriens soppkök, men det hade fullt. Wokhouse var lika gott som vanligt, vi avslutade kvällen på Waynes för en kaffe.
Superroligt att Lotta är med igen=)


Nu ska jag reka lite inför morgondagen, måste vara förberedd. Hoppas verkligen det känns bra att vara där=)

Sov så gott och Tack Anna för lagboken du släpade med dig, nu ska jag plugga på alla Svriges lagar ;-)

No comments: