Tuesday, February 17, 2009

Allt ont för något gott med sig?

I dag fick jag ett telefonsamtal från rekryteraren. Redan när jag mötte dem första gången sa de att företaget sökte en senior. Så att jag ens fick träffa företaget var fantastiskt. De hade dock hittat en senior, kvinna i 50 års åldern som jobbat med krediter i över 20 år. Stoneface kvinnan jag träffade hade sagt att hon fått ett positivt intryck av mig samt att jag hade en trevlig personlighet. Rekryteraren sa att jag inte kunde gjort något bättre.
Sen erbjöd hon sig hålla koll på liknande jobb åt mig och om jag skulle hitta något som hon ej var ansvarig för skulle jag kontakta henne så skulle hon kontakta mig.
Jag var inte ledsen att jag inte fick det,snarare glad att de tog sig tid att träffa mig trots min ringa ålder;-)

Sökte ett tredje jobb i lördags, hos en kund till oss, tror verkligen det kan vara något. I dag hade de mailat mig och ville träffa mig nästa vecka=) Känns super roligt! Det tror jag skulle kunna vara något.

Vi får se=)

Har fått endel gjort i dag,först lunchen med Erika, sen rensade jag min garderob, promenad med Rocky och Pumba i Hagaparken. Sen rensade jag ur två lådor i hallen, behövdes verkligen. Fick en jättesöt rosa förvaringsbox av Erika i dag som jag la smink och lite annat i. Jättebra box, tack så mycket=)=)=)
Skulle dock pluggat och tränat i dag, men det får bli i morgon. Hade ingen motivation till att varken träning eller plugg i dag så det får bli i morgon. Städa ska jag också göra i morgon.=)


Ciao!

No comments: