Wednesday, April 29, 2009

Where is everyone?

Alla jag känner verkar sova. Alla förutom Rebban, hon sitter på ett tåg. Jag tog taxi hem kändes bäst så.

Operationen i dag gick bra, dock hittade hon en fläck till jag aldrig tänkt på. Hon sa att den kan vara farlig. Jag frågade om den måste va så o hon sa att det även kan vara en solskada så hoppas på det. Har ju varit mycket utomlands i solen, så mitt hopp ligger där.
Påväg från väsby hämtade David o jag upp Tilda o Jörgen. David o Jörgen åkte på en gång medans jag o Tilda var ute med hundarna, fikade samt snyggade till oss=) En mysig em!

Min blivande chef ringde i dag för att meddela tid o hälsa mig välkomen=) Känner mig mer taggad efter det=)

Jag o Rebbs skulle ätit på Vapiano men de hade ingen uteservering så vi hittade ett annat mysigt hak=) Sen gick vi vidare till ett annat mysigt ställe i gamla stan. Efter det hade vi tänkt möta Tilda på Medborgarplatsen, hon var dock inte kvar, vi satte oss med ett glas vin o försökte tjata tillbaka Tulltis utan att lyckas, hon åkte hem ist=( Grrrrrrrrrrr


Har ganska ont i mina sår, tur att jag druckit lite vin i kväll, blir ju bättre då.


Ska ut med djuren nu, miss u babe!

No comments: