Tuesday, April 07, 2009

Oh sunny day!

Ännu en härligt solig dag=)=)=)

Har varit ute en långis med hundarna i Hagaparken, var så härligt o varmt!Sen har jag slappat lite hemma. När jag skulle värma soppan jag skulle äta till lunch i mikron och jag tog ut den hände något så halva soppan kom över hela spisen, rann ner längs ugnen samt stänkte över typ hela golvet. Var mkt irritrande, typiskt mig!
I eftermiddags gick jag iväg till västermalmsgallerian, köpte två jättesöta diadem, sen ett par solisar och två bh:ar. Sen gick jag till in & finn och köpte två termosmuggar=)

David kom sen och hämtade upp mig så åkte vi till coop bygg för att kolla tapeter, vi hittade ingen som kändes wow, däremot har vi en som vi antagligen kommer köra på som är super fin=)

Nu ska jag äta middag, sen dricka lite the, börjat bli förkyld=(

Lite bilder från helgen:

Vi hittade ej farfars grav, allt var igensnöat=( Vi försökte, men man kunde inte komma fram till stenarna, man sjönk ner!


Min fasters man Bertil hade gjort jättegoda snittar=)



David smörar för min kusin;-)


Födelsedagsbarnet med Erika o mig , ingen vidare bild he he


Jag o min kusin Therese har jätteroligt=)

No comments: