Wednesday, April 22, 2009

Nice

Dagen började med hundpromenad. När vi gick ner i trapphuset snavade Rocky på Pumbas koppel o åkte rutchkana ner för en hel trapp. Jag skrek rakt ut för det såg ut som han gjorde sig riktigt illa, David kom nerspringandes för att se vad som hänt, men Rocky verkade inte ha ont. Nu så här i efterhand kan jag tycka det såg lite komiskt ut, men inte då, shit!

Sen bar det av mot söder för ansiktsbehandling på Sahlsten skin care, var super bra! Hon gjorde dock ingen portömning då hon inte ansåg jag behövde det. Det jag tycker ser ut som pormaskar på mig är tydligen bara ytligt så om jag köper rengöringen hon använde på mig ska jag bli av med dem. Jag har dessutom alltid tyckt jag har fet hy, men det har jag inte utan jag har normal hy, med överkänslighet på kinderna, kan bero på min tea three jag i dagsläget använder.
Ska nog köpa rengöringen, dock var den dyr, 650 kr, men den ska vara dryg, hennes hade räckt i 1,5 år, så det kan vara värt det.
När jag gick därifrån fick jag ett prov på en creme så sa hon: " Vet du vad för creme Carolina Gynning använder?" Jag svarade ja. Hon sa att det var den cremen. Den kosta 950 kr. Dock har jag en super creme från i.d o i.d tyckte hon var bra så satsar nog bara på rengöringen. En investering.
Så bra hudanalys som jag fick i dag har jag aldrig fått någon annanstans. Kan verkligen rekomendera denna salong=)

Eftersom jag inte var rödklämd efter min behandling åkte jag o lunchade med Rebban, vi åt på Nikki, riktigt bra lunch o roligt att träffa Rebban som alltid=)

Sen tog jag en promenad hem, efter jag kom hem har jag bara suttit på soffan, ska snart bege mig ut med hundarna,ska vila en stund först, blev trött efter min behandling.

Vi hörs sen=)

Ciao!

No comments: