Monday, April 27, 2009

The final countdown

Trodde verkligen inte att den sista veckan skulle vara här så fort. I dag var det en vecka tills jag ska pallra mig o jobba igen. Känns väldigt skumt. Tror det är bra, skulle jag vara hemma ännu längre skulle jag tappa arbetstempot totalt. Tror jag kommer vara halvdöd efter min första arbetsvecka. Jag känner mig verkligen nervös, allt är nytt, alltid varit van vid en trygghet de senaste åren. Men jag tror detta är nyttigt för mig, jag tror jag kommer trivas, de har varit väldigt trevliga mot mig så det bådar gott=)
Erika har lovat att vi ska åka tillsammans på måndag så ska hon peppa mig. Det kan jag nog behöva=) Måste shoppa något nytt läckert att ha på mig på måndag. Har ingen aning om hur de klär sig där, har aldrig varit inne där jag ska sitta. Endast träffat dem i konferensrum och då var de uppklädda, kan bero på att de skulle ha intervlju kan vara att de alltid klär sig så.
Kommer vara uppklädd men ej överklädd min första dag så får jag känna av hur de andra klär sig=) Tror inte att de är värsta snoffsiga, men man vet ju aldrig=)


Kom inte iväg till gymmet i dag, fastnade med deklarationen. Jag ska försöka komma upp i morgon bitti o träna 7 passet. Sen ska jag o klippa luggen 10,45 o operera mig 13.45.
När jag är i väsby ska jag plocka upp en liten ko som följer med hit eftersom hon ska ut.
Jag ska också ut i morgon, skulle träffat Rebbs på onsdag men hon fick förhinder så vi bokade om tills i mrg. Vi är laddade för Rosé i solen=)
Babe åker till Danmark i morgon igen, skulle inte bli igen, men så blev det;-) Han är dock bara borta tills torsdag.

Nu ska jag lägga mig om jag ska komma upp i morgon.

Sov gott=)

2 comments:

Anonymous said...

Liten ko? Jag har faktiskt vuxit upp nu =o). Puss

MsEmsan said...

Stoooooor ko då?=)puss