Thursday, April 23, 2009

Dags

Så härligt väder hela dagen i dag, love it=)

Hann dammtorka innan jag gick på kursen, sen har David städat färdigt. Älskar när det är nystädat. O Älskar att David burit ner massa skärp som stod i klädkammaren till källaren så man kan komma in där=) Golvet i vår klädkammare är fruktansvärt fult. Något måste göras. Det är grön plastmatta med massa fläckar så det ser skitigt ut. Ska nog lägga in parkett eller om man ska ha klinkers?
David hatar mina projekt;-)

Kursen i dag var bra, inte lång tid kvar på den nu. Känns skönt!


Sen jag kom hem har vi ätit middag sen var mamma o pappa förbi. Vi fick ju låna deras stege till tapetseringen och den går inte in i Kicki så de fick hämta den oxå=) Mamma hade varit i stan på middag så det passade ju bra=)
Har hunnit göra räkningarna oxå.

Ska försöka lägga mig så jag är pigg i morgon, ska äta lunch med mammsen.

Sov gott=)

No comments: