Thursday, April 02, 2009

Loooonely!

Hemma igen efter en heldag borta!

Började dagen med en promenad med hundarna som alltid=) Sen gick jag vidare till gymmet.

Efter gymmet åkte jag till Lina o åt lunch med henne, Lotta & Ester. Hon är så sjukt söt, lilltjejen. Ett charmttroll! Glömde kameran hemma i dag så blev inga bilder=(
Lina o Johnny hade kommit en bra bit sen jag var där sist, de får det super snyggt!

När jag ätit lunch åkte jag och hämtade Erika på Gärdet och körde henne till Arlanda, hon och Per åkte upp redan i dag.
Sen hann jag hem en stund och gå ut med hundarna sen var det dags att gå på kursen som i dag var sådär. När jag kom därifrån körde jag hundarna till Fredrik som är så underbart snäll och tar hand om dem i helgen då vi åker till Pite.

Nu sitter jag här helt ensam och saknar redan mina små hundar, men går ingen nöd på dem direkt, de var överlyckliga att träffa Fredrik=)

Ska försöka komma mig i säng så jag är pigg i morgon, orkar inte packa ikväll, det får bli i morgon.

Sov gott=)

No comments: