Thursday, April 16, 2009

Shit

Denna vecka har verkligen flygit förbi, redan torsdag!

Annika skickade sms till mig i tisdags, ett ämne som nu är högaktuellt. Jag o Annika har ofta sånna saker för oss, vi är lättroade;-)
Denna gång avsåg det Blondinbellas påstådda otrohet enligt Katrin. Både jag o Annika är av samma åsikt att det är mkt lågt av Katrin 30 +, känns rejält omoget och känns som att hennes påstående inte är sant.
Jag har trott att det berott på Blondinbellas påhopp angående Katrins bantningshets förut som gjorde Katrin rejält förbannad.
I dag när jag slog om tv:n till vakna med the voice var Katrin där, hon fick rejäl kritik, inte helt oväntat. En av de sakerna Katrin framhävde var just angående vikt, att Blondinbella vill vara en så bra förebild angående bantning, då ska man vara det med att inte heller vara otrogen. Så sant så, dock tror jag inte hon har grunder att hävda att BBB är otrogen.
Trist för henne som är på semester att läsa sånna saker.

Blir intressant att följa fortsättningen, vad utgången blir. BBB skriver att hon ska stämma Katrin för förtal. Om så är fallet tycker jag att hon agerar rätt.


Lite ovanligt ämne i min blogg he he he


Denna dag har jag inga planer förutom min kurs, tror jag ska iväg o träna i dag, känns som min kropp är frisk nog att orka det nu=)

Vi hörs senare!

Ciao!

1 comment:

annika said...

Hahaha ett mkt aktuellt ämne =) KRAM