Wednesday, April 22, 2009

Grey´s

Håller på med badrummet i pauserna till Grey´s. Sjukt gripande i dag. Hade typ slutat titta på Grey´s tills Lina berätta vad som kommer hända, då blev jag tvungen att se igen. I dag är det avsnittet, så fruktansvärt!

Pratade även med mamma i första pausen, hon hade varit i Sturegallerian och hittat en butik som hade supersöta klänningar, där borde jag kolla nästa gång jag ska på fest. Då sa jag:" Hette butiken Elise?" Mamma blev förundrad hur jag visste, förklarade att en tjej som bloggar ( Blondinbella) älskar den butiken=)
Berättade även för mamma om spermakrämen, hon tyckte jag skulle avstå den(lät lite förvånad, inte sånt de växt upp med he he) och tyckte jag skulle köra på rengöringen=)Hon är rolig hon =)

Nu ska jag fortsätta titta.


Ciao!

No comments: