Sunday, April 19, 2009

Halloj

Mycket ledsen för dålig uppdatering, har haft fullt upp!

I fredags tapetserade vi, blev super snyggt! Dock inge bra på bild, men kommer som bakgrund till bilder innan vi gick ut i går. Jättesnällt av Davids föräldrar att hjälpa oss=) Som tack lagade jag trerätters med vin sen bjöd vi dem på en hotellnatt, de var glada, vi var glada!

I går på dagen mötte jag upp Elle, vi köpte present till Lina & Johnny o fikade på waynes. Var jätteroligt att träffa Elle, för längesen!
På eftermiddagen kom Matilda hit, vi fixade oss för kvällen, sen bar det av hem till Lina & Johnnys underbara lya=) Var en superlyckad kväll!
Bilder kommer i morgon, orkar ej i dag;-)


I dag har varit lugnt, städdag i föreningen, David tog det medans jag o Matilda gick ut med hundarna.
Sen slappade vi en massa timmar.
När Matilda åkt hem åkte vi till skärholmen för att lämna tillbaka tapeten vi köpt för mycket av och tog en fika ( börjar låta som den sanna norrlänning jag e)
Sen åkte vi runt o cruisa med Kicki i stan.
Nu har vi ätit middag och jag sitter o slappar vid tv:n, David har lagt sig, blev lite sömn i natt, vi var hemma vid 4,30 o uppe innan 10 så han kan behöva det som ska jobba=)

Ser Filip o Fredriks nya program nu, verkar ok, men känner mig ej fängslad.

Hörs sen=)

Ciao!

No comments: