Monday, April 13, 2009

Bye Bye Easter

I går började vi dagen med en promenad i Haga parken, var så skönt vänder även i går!
Sen mötte vi upp Carro & Martin på Fridays för lunch, var fantastiskt att sitta ute=)
Efter lunchen åkte jag & David och köpte tapeter, vi har dock bestämt oss för att inte göra tapetseringen själva, utan Davids pappa är snäll och hjälper oss på fredag,är nog lika bra det=) Varken jag eller David har gjort det och lite tufft att ge sig på mönsterpassning då he he
I går kväll var vi hos Carro & Martin, de bjöd oss på tacos, var super gott=)

Känns verkligen att man ätit för mycket under påsken, blir ändring på det nu! Huva!

Tapeten vi köpt, färgerna blev inte exakta på denna bild:



I dag började vi dagen på Bagelstreet med Lina & Johnny, var längesen så det var exta mysigt!
Sen åkte vi till Hornbach och köpte tapetklister, bord o andra tillbehör, så nu är vi allset inför fredag!
Efter Hornbach var vi nere på stan, jag köpte en jacka, en klänning, solisar & en scarf, eller solglasögonen o scarfen fick jag av David, han är snäll han=)
Jag hittade även en superfin t-shirt som jag köpte till David!

Sen skulle David iväg till ranchen o slå lite med Johnny, då hakade Lina på hit, vi tog en promenad i Vanadislunden sen tog vi en fika på chockladbollen, var jätteskönt att sitta ute trots att klockan var efter 17=)
Känns som våren är här nu!

Sen jag kom hem efter fikan har jag bara slappat i soffan, ätit lite=)

Nu ska jag se CSI, sen försöka komma i säng, blivit så sent hela helgen.

Sov gott!

1 comment:

Therese said...

Vad fin tapeten var! Kram!