Wednesday, April 01, 2009

Soon

I eftermiddags/tidig kväll har jag varit nere på stan, först köpte jag en 90 års present till farmor, den största vasen från iitala. Hon kommer bli super glad! Vi ska köpa fina tulpaner till också=)
Svårt att köpa något till henne, hon har typ allt och vill inget ha. Men tror vi prickat rätt!

Sen mötte jag upp Lina, åt på taco bar och såg "Dumpa honom". Var annorlunda att gå så tidigt på bio, men mysigt. Filmen var väldigt stark, den berörde oss båda.
Sen jag kom hem har jag suttit och pluggat, ser efterlyst nu,ska strax ut med hundarna.


En till bild från fotograferingen=)

3 comments:

annika said...

va fina bilderna är på er!!! super!! kramar

Anonymous said...

Guuud va fina ni e!
har ni en kopia????
Villl haaaa!!!;-)
Pernilla

MsEmsan said...

Tack tjejer=)=)=)

Pernilla, menar du på mail eller fysisk?
Jag kan maila, vi har dem dock ej fysiskt, jag ska framkalla dem som tavlor sen=)

kramar