Tuesday, April 14, 2009

Oil

Lunchen med Rebban var som vanligt trevlig=) Vi åt på ett ställe nere i gallerian som hade supergoda sallader!
Dessvärre spillde jag olja på mina nya jeans, dränkte dem i tabort och har dem i maskninen nu, hoppas det går bort!

När jag var påväg hem såg jag att Kristin jobbade, gick in och pratade med henne en stund, jätteroligt att träffa henne! Vi måste verkligen styra upp en date, vi har pratat om det allt förlänge!

På vägen hem köpte jag en superfin BH, hundmat och middagsmat=)

Känner mig helt slut i dag, sovit allt för lite i helgen och borde nog sovit längre i dag. Ska försöka lägga mig efter dubbelavsnittet av DH i dag.


Nu ska jag slappa lite innan jag ska gå iväg på kursen.

Ciao!

2 comments:

Rebban said...

Tack vännen för en trevlig date :)

MsEmsan said...

Oj en kommentar från dig,Rebbs, inte varje dag! Det känns mycket speciellt, du gjorde denna dag till nått extra;-)kraaaam