Monday, April 27, 2009

Helgen som var=)

Helgen började med Grönan, Lina var snäll o tog med mig=) Var en super härlig dag i solen=) Vi åkte en massa i början, inga köer. Vi ställde oss i kö till insane,de körde en kändis omgång sen stod den still i ca 1 timme. Kändes så där om man skulle åkt efter det. Annika o Camilla var dock modiga o åkte,de tyckte den var jätterolig!







På kvällen bar det av till Vallentuna o 35 års fest för Pernilla. En mycket lyckad tillställning=) Jag & Peter ägde på Sing star! Vi gick senare vidare till lokala haket i vallentuna o shakade=) Vi var på Odenplan vid 02.00 så kvällen blev ej sen, åt lite BK sen gick vi hem! Var dålig med kameran i lördags, inte likt mig!









I går började dagen på Bagelstreet med Lina & David, efter det åkte Lina o jag för att fixa naglaenba. Bättre tur denna gång=)
Efter naglarna körde Lina mig till mamma & pappa där David var o tvättade min bil.Hade även skiftat däcken=)Vi var där en stund, pratade med pappa angående våra deklarationer o åt lite.
Hämtade även hundarna hos Maja som varit snäll att ha hand om dem=)



På kvällen åkte jag o Anna till Lina, slappade framför tv:n. Ett perfekt avslut på en jättebra helg!

I dag börjar min sista vecka som ledig.Känns väldigt skumt!Kommer nog bli bra när jag börjar men börjar få lite ångest. Tror jag varit ledig för länge, man är ju inte van=)

Nu ska jag gå ut med hundarna i solen=)


Ciao!

No comments: