Monday, April 10, 2006


Träna eller icke träna?

Har så svårt att bestämma mig.. Sitter på jobbet och har proppat i mig massa påskgodis, både panda och Fsecure kom med stora ägg=)
Fast o andra sidan är det skönt att bara komma hem och gå ut med doggsen nu när det är sol och fint=)

Skönt att denna måndag passerat snart är det helg igen o pååååsk=) Ska måla en massa fina ägg. Ska nog göra ett ägg som ser ut som David=) Inte för att han ser ut som ett ägg men ändå=)

Härligt att våren snart är här, de har sopat vår gård fri från grus! Dessvärre har någon snott vår sopkvast så jag kan ej rengöra utanför dörren... well well folk har haft större problem

ps vilken rolig bild jag hittade=)
Puss o hej

1 comment:

Lina said...

Heeeej,jag kommer att läsa din blogg varje dag gumman! Puss! Ps...är tidningen ute nu?