Tuesday, April 18, 2006

Skulle precis sätta mig och skriva då Rocky o Pumba bråkar förbi och stänger av datorn.... Shit ibland är hundar värre än barn!

Vad är det med alla dessa teleförsäljare som börjar ringa så fort man flyttar hemifrån? Påstridiga är de oxå. I dag ringde en tant från DN 80 + och ville sälja på mig tidningen. Jag förklarade fint för henne att vi aldrig är hemma. Då frågar hon hur många vi bor här och jag säger två. Då menar hon på att jag eller David måste väl ha tid att läsa tidningen. Vi hr haft DN i 3 månader nu och den tar bara plats i pappersinsamlingen. Hur gärna vi än skulle vilja läsa så finns inte tiden.... Vad e så svårt att förstå?

I går skulle jag försäkra lilla Pumba björnen, jag gick in på IF och började fylla i allt men när jag kom till chipnr var det för långt. Jag ringde upp IF kundtjänst som inte kunde svara på frågan för att det var helg... Huga!

Hur lägger man till sina vänner här på bloggen? Kan någon hjälpa en vilsen själ?

Nu ska jag sätta mig framför tv o jäsa, det får man när man tränat!

Sov gott Puss

1 comment:

Vickie Vegas said...

japp vi åker i början på juni, bokat och klart =)

vet hur d e med DN. tar så sjukt mkt plats och bara dräller. vi hade också 3 månader men sen sket vi i morgontidningar. man får nog av city, metro och internet =)

puss gumman