Friday, April 28, 2006

Shit oxå, slog i mitt huvud i skrivbordet när jag skulle ta upp ett papper. Med min tur kommer jag få värsta bulan i pannan. Känns som att det är fredag den 13:e i dag, har varit ovanligt klantig mot vad jag brukar vara. Ändå är jag nog en av de klantigaste männsikorna jag känner.

Regn u rusk i dag=( Enligt smhi ska vi få regn hela helgen i Paris, grrrr. Men de brukar ju oftast spå fel så jag håller tummarna för det även denna gång!

I dag slutar 3 på mitt jobb, det slutar typ någon varje vecka så det blir mycket tårta. Kommer sluta med väldigt fylliga anställda=(

Ska bli skönt att inte jobba på 4 hela dagar nu, lyx!

Har godkänt min deklaration på internet i dag, var hur lätt som helst!

Nu ska jag jobba vidare, o om jag inte skriver med innan jag drar, ha en trevlig valborg!

Adjöken!

No comments: