Tuesday, April 18, 2006

Tisdag!

Redan tisdag första dagen på jobbet, mycket att göra efter långledigt..... Men ack så skönt, vilken lyx att vara ledig 4 dagar i rad, lika många som man jobbar denna veckan.
På fredag är det dildoparty hos mig, har slängt ut David o hundarna för en trevlig kväll med tjejerna. Som det ser ut nu blir vi 17 pers med mig....=)
Snart är april slut, hur sjukt är inte det? Hoppas det bara blir varmare nu men det verkar gå ut rätt håll=) I går hade jag ingen jacka på mig, det är lyx.

David har bokat om Paris så vår sista natt ska vi sova på Hilton Paris, kostar 3700 kr per natt men David har gratis poäng som täcker den natten. Var inne och kollade på hotellet o det var sjukt fint. Älskar att sova på hotell, älskar hotell frukost!
Längar verkligen till Paris, känns som min milstolpe för tillfället. Bara få slappna av, vara ifrån hundarna ett tag,umgås med David, shoppa dricka vin o uppleva en massa saker!

Tack till alla mina underbara vänner som ställde upp för mig i fredags när jag var så nere, är super glad att jag har er alla!

Puss

1 comment:

Vickie Vegas said...

jag och kristin ska ev till paris i sommar! =) fast vi ska INTE sova på hilton hahah!
jag och jonas sticker till prag i början på jni d ser jag så himla mycket fram emot!! =)

ha d bra love!!