Sunday, April 23, 2006

Nu börjar helgen lida mot sitt slut. Jag känner mig otroligt nöjd med denna helg, men som vanligt har den gått för fort.
I fredags var mitt Dildo party och det var jättekul=) Tror vi blev 16 tjejer tillslut. Jag blev dock alldeles för full och deckade. Var inge vidare, men det blir så när man haft för mycket.
I går var David o jag inne i stran, satt nere vid vattnet o åt glass=) Hur mysigt o varmt som helst. Sen åt vi middag på cafe hollywood som har blivit mycket sämre. Förut var maten jättegod. Så vi grämde oss för att vi inte gått tll wok house ist. Där lyckas de alltid med maten.
När vi kom hem spelade vi tecken, jag vann som vanligt. David har inte velat spela det på länge för att jag jämt vinner men i går ställde han upp. Tv spel kan verkligen vara roligt.

I dag var vi inne o åt brunch i stan tjejerna, var hur mysigt som helt. Så kul med club beaches! Super bra ide Elle! Sen när jag kom hem har jag diskat, dammsugit o skurat så nu kan man bo här igen... Vart lite stökigt efter i fredags men det e så det ska va=)
Nu väntar jag på att David ska komma hem så vi kan åka o handla mat. Börjar bli lite hungrig!
Försökte bjuda in mig o David på middag hos mamma o pappa men det verkade inte vilja ha besök, skumt!

So long!Puss!

No comments: