Wednesday, April 19, 2006

Shit, skulle försöka sluta röka i dag tänkte jag... Det går inte så bra, håller på o spricka. Ska gå o smöra för Freddie så jag kan låna en stackars cigg. Har inte rökt sen i går vid 4! Duktig Emma=)
Känner mig inte så motiverad till att sluta röka innan sommaren, får bli efter sommaren!

På Davids pappas jobb för länge sen hade en karl en massa hundar. När han var hemma o vabba var han hemma med hundarna. Ni kan ju tänka att det inte blev kul för honom när det kom ut=(

Vad trevligt att solen kom fram i dag, trodde det skulle vara grå mulet hela dagen, man blir så glad när det e sol! Måste hem o plantera mina frön jag köpt i mitt lilla växthus så jag kan plantera ut dem när det blir lite varmare. Ring blommor, det e såååå fint. Sen funderar vi på att köpa en gräsmatta man rullar ut, blev så jordigt när jag krattade tomten. Vi behöver inte så mycket så då blir det inte så dyrt. Får bli ett projekt efter Paris.
Måste kolla med mamma om hon kan ta hand om mitt växthus när jag är borta så inte blommorna dör.

Shit vad hungrig jag e i dag, skulle kunna äta en hel ko! Skönt att det är lunch om en timme, undra vad man ska äta?

Puss o kram hela dan

5 comments:

Vickie Vegas said...

älskar när det e sol te!! sol te, sol inne, sol i hjärtat, sol i sinne! =) hehe

hr mår d love?? knappen mellan Y och I fnkar inte som d kanske märker heheh
pss

Lilla Milla said...

Haha, hjärtat.. sluta röka?! Good luck! Ses på fredag, jag dyker nog upp lite innan sju så du vet. Jag får tillgång till lägenheten så jag är i Väsby på dagen ändå. Tidigaste tiden att komma?

Lilla Milla said...

Jag jobbar i helgen, så jag sove i lägenheten fredag-söndag. Ska dessutom ut me jobbet på lördag, så... men jag jobbar ju på dagarna. Åker hem till Bromma på söndag. Kommer bara ha en säng o en tandborste i Väsby lgh typ.

Då dundrar jag in mellan halv sex o sex nånting, så jag kan jag hjälpa dej lite om du vill oxå. Wohoo! Kul!

kristin said...

med HELA familjen Lundgren och allt vad det innebär! pappa bjuder! ;) puss!

Vickie Vegas said...

hehe nej det e inte tangenten på nya datorn, det var jobb-tangenten =) den nya e PERFECT!

jag har semester v 29-31. 29 ska jag och jonas hitta på nåt skoj och 30 ska vi ner till österlen, danmark och tyskland och v 30 hade jag och kristin planer på att åka nånstans. inget bestämt än. du då?? när har du semester och vad ska du göra?? puss