Tuesday, April 25, 2006

FLER KÄNNER SOM JAG!

Hade inköpsmöte i dag, o alla andra inköpare känner som jag, att sen vi blev GNT e allt skit, inget funkar o alla e enbart less.Trodde inte att alla andra tyckte det var monotomt. I hate it! O mest av allt hatar jag finnarna o litauerna som inte har en gnutta kunskap om systemet... O inte vill hjälpa!

Blev apsnurrig i huvudet när jag skulle gå hem från jobbet så jag bestämde mig motvilligt att inte träna. Sugit men kände att det nog var bäst för mig. tror min kropp säger i från en gnutta=(
Så nu ska jag ta en capuccino daim igen som inte alls lär innehålla en massa kalorier o njta av att vara ledig.

Ja ringde Erika i dag o berättade att det inte fanns några frisör tider för Rocky o att jag planerade att göra det själv. Hon bad mig att inte göra det för hon ville kunna visa sig ute med honom i helgen...
Vaddå min mamma e faktiskt frisör i grunden o det ligger i blodet!
När jag var sjuk i julas klippte jag Rockys lugg o var lite darrig på händerna så när Rocky kom till frissan sa hon, vad högt hårfäste han har... Ja ni förstår att jag råkade kapa ända in i botten=(

2 comments:

kristin said...

niklas skoog! HAHA! jag jobbade på ett kafé vid karlaplan förut och en dag för bara tre månader sen eller nåt kom han in och skulle demonstrera och visa bröd från ett bageri för oss! hahaha..snacka om att världen är liten.

tänkte ha fest den 6e! inte nu i helgen, men helgen efter..puss!

Vickie Vegas said...

hur ere?? fortf körigt på jobbet?? vi har sjuuuukt lugnt. men det funkar. shoppade igår så jag e nöjd =) kommer du ihåg när vi satt och drack drinkar på il poste. varför ilposte? det var nog i samband med nån pizza hehehe puss