Monday, April 24, 2006

Shit vad trött jag e! Hemsk måndag o jag har knappt sovit allt i natt. Känner mig tokirriterad! Vill inte vara här! Vill hem o lägga mig i min säng. Har ingen motivation till att göra något alls här i dag! Usch!
Varför e vissa dagar så? Att det känns som allt går åt h-vete? Som i morse när jag gick ut med hundarna. Pumba lyssnade inte alls,sprang i från mig och skällde på folk... Vart så förbannad. Sen när jag kom in så fort jag skulle ta tag i något tappa jag det... Sen va stressad på det.
Huva!
Vilket positivt inlägg detta blev=(

4 comments:

Charlotte said...

life is a bitch and then you die darling! men glöm inte att du är en underbar människa och kompis!

Elle said...

måndagar suger

Vickie Vegas said...

det regnar iaf inte... vissa dagar suger hårt, så e d bara! puss

Lilla Milla said...

Vem? Det där är Christian på jobbet... YES!