Friday, April 21, 2006


TONIGHT IS THE NIGHT=)

I kväll är det mitt dildoparty=) Ska bli riktigt roligt! Var o handlade i går 60 korvar o en massa bröd chips o poppisar så det borde räcka! Sen städade jag lägenheten. Nu har David äntligen fixat hundvakt, kändes opassande att ha dem hemma i kväll när det kommer så mycket folk!

Fredag, åhhh så underbart! I mrg är det en vecka kvar tills vi åker, känner overkligt! Drömde att jag skulle åka i natt och hade glömt packa ner o princip alla kläder. Hade bara med mig mjukiskläder. Har drömt konstiga drömmar hela natten.

Fint väder verkar det bli i dag oxå, åhh vad underbart!

Ska bli så kul att bara träffas tjejerna i dag, känner mig tokladdad!

Puss o kram

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha, du är så sjuk gumman! Jag tror att vi alla ser fram emot aftonen och allt den har att erbjuda, don't we??? =o)