Thursday, April 20, 2006

Shit ett tips skaffa aldrig barn! Min kollega sitter och bråkar med sin son som vill vara hemma från skolan och typ alltid är hemma.... Skulle aldrig orka, hon har tre st och denna son är den hon jämt bråkar med. För att slippa bli gråhårig i förtid ska man nog skippa barn på ett tag.

Drömde att Tess fick barn i natt, en jätte söt liten tjej var det. Fast hon hade långt hår redan vid födseln, weird! Den i vårat gäng som förtilfället skulle bli bäst mamma tror jag e Tess. Hon är riktigt bra med barn=) Drömmen var verkligen sjuk, drömde typ om alla i vårat gäng men minns knappt något.

I går kväll tvättade vi överdraget till fotöljen,pallen och överkastet i gästrummet som Rocky valt att märka sitt revir på. Alla fläckar gick bort, så gjorde även stanken. Hade en hel flaska tabort på allt det vita så skam vore den annars. Var klar i tvättstugan 23.30 så man känner sig lite trött i dag.
I kväll ska jag o handla korv,bröd o chirre tills i mrg, ska bli så himla kul!
Sällan vi bara träffas tjejerna och denna helg blir det två gånger.

I går när jag skulle gå upp på jobbet träffae jag Matildas ex Fredrik Wiman, han var på arbetsinterljuv här, he he

Nu måste jag back to work!

Puss

3 comments:

Elle said...

jag har en sån me på jobbet som alltid sitter o bråkar me sin unge i telefon som inte heller vill gå till skolan, verkar jobbigt,men d e väl värre om man e ensamstående, så vill jag inte att d ska bli me mina barn, så håller me om att d e inte läge att skaffa några nu, även fast jag älskar småttingar

Anonymous said...

Hahaha, du & Fredde som kollegor... Puss puss

A Princess Diary said...

Tack gumman inte varje dag man blir utsedd till bästa mamman!!!