Tuesday, April 25, 2006


Shit vilka drömmar jag haft i natt! Drömde att jag träffade Rasmus på en bar. Jag Annika o Tessan gick in och där satt han. Vi började snacka o så . Det var så himla skumt o han såg ut som han gjorde när han var 16. Fatta hur stor jag tyckte att han var! Ändå var han bara två år äldre än mig, precis som David är. Men det är ngt vísst men den första stora kärleken. O camilla, Lina o Kristin som alla fattade tycke för hans kusin Niklas skoog=) Poppis kille det där. Träffade Niklas någon gång på fabben innan det stängde, men var dock lite full. Undra vad han gör nu förtiden? Jag vet att Rasmus flyttade till Göteborg ett tag och blev brevbärare,men vad hände sen? Inte så att man funderar på det varje dag men när man drömt så kom jag på tankarna.

Dave da babe hade gjort frukost till mig i morse, så gullig! Har nån smakat cappuciono med daim smak? Den var super god! Smakade mest chocklad o lite kaffe men den var god.

I går när David o jag var ute och gick med hundarna började vi diskutera angående Majken.
Majken från Top dog ni vet?!

Pumba är i alla fall kär i henne. Och i går så var Pumba vild som vanligt under promenaden. Då sa jag till David att Pumba aldrig kommer ha en chans på Majken. David sa du klart inte, Majken är ju en stjärna.... Jag sa då Pumba har allt som talar emot honom, han är vild, han kommer komma på 2 sekunder och har liten penis. David tyckte jag var orättvis, men det e ju klart han är ju oskuld. Vilken oskuld kan hålla på länge? Pumba är i alla fall söt så det kanske Majken faller för? Annars får Pumba drömma vidare, han ska i alla fall vara med i nästa års topdog!

Puss o hej

2 comments:

A Princess Diary said...

Hahahaha du är så rolig Emma. Och tänka sig att Pumba gått o blivit kär! Vem är Rocky kär i?

Lilla Milla said...

Emma du är SJUK! =) Fasen va stört, men i love you.