Thursday, April 13, 2006

Shit vad jag är arg! Arg, ledsen och besviken! Du visste att jag verkligen inte ville att du skulle åka för att du varit borta så mycket och att jag e less på att va själv. Less att sova själv, less på att behöva ta allt ansvar...
Du sa att du skulle ringa när du kommit på båten innan du tappade mottagningen... Nu e klockan tio o du har ingen mottagning... Har hänt allt för många gånger att du skiter i att ringa när du dricker... Du lovar att bättra dig... Visst de senaste gångerna har det varit bättre, men nu händer det igen... Jag e less, så j*vla less....
Kommer inte orka ha hundarna längre när allt ansvar ligger på mig. Kommer inte orka på med dig när jag måste göra allt.... Blir bara så less, less på allt. Du vet hur jag mår för tillfället med jobbet o allt. När du är hemma tröstar du mig o bryr dig... Så fort du är med dina kompisar bryr du dig inte längre.
Vet inte vad jag ska ta mig till... älskar dig men måste se till att jag mår bra, måste börja tänka på mig....
Lina messade mig i dag o undrade om jag ville följa med o ta ett glas vin, jag blev glad. Ville verkligen åka, men insåg att jag inte skulle ha tid för att jag är låst.
Jag älskar verklígen mina hundar o utan dem skulle jag vara helt ensam när du är borta.

F*ck vet inte vad jag ska ta mig till, känner mig helt förvirrad....

3 comments:

kristin said...

Jag tänker på dig hjärtat! puss tine

Vickie Vegas said...

usch gumman. ensam e döden. vad säger magkänslan? från magen får man svar, jag lovar =) puss gumman och glad påsk!

Elle said...

hej gumman, usch va jobbigt d låter, d verkar som d ligger nåt i luften för tillfället för fler av oss, d suger verkligen, hoppas d e bättre nu efter helgen.....puss, vi ses på fredag, d ska bli kul