Wednesday, April 12, 2006

Känns så där... Min chef har precis sagt upp sig. Folk droppar av som flugor på detta bygge, skulle tagit min chans i höstas när jag hade den... Varför är man så dum ibland? Tyckte jag hade det bra här, kunde aldrig förutspå att situationen kunde förändras så mycket... Nu sitter man här, i princip alla man gillar på bygget har slutat... Sen att man e less på jobbet förbättrar ju inget precis...Måste bort, ska kämpa för att komma härifrån. Var glad att jag ändå fått en vettig chef så slutar hon oxå... Usch vilken pissig dag!
Undra vad som händer härnäst? En dag som denna kan bara gå fel! Huva!

4 comments:

Elle said...

ja, d va köer, bilar bromsa, jag bromsa, han bromsa inte, så jäkla irri, men d ordnar sig....
jobbigt att d e jobbigt för dig på jobbet, ibland e dagar bara skit, då får man ha nåt att se fram emot,,,,,ska ni till paris förresten

Vickie Vegas said...

hej söto! så känner vi alla verkar d som. jag ruttnar på mitt jobb. jag känner mig som en produkt som folk går förbi utan att ens titta åt och som behöver dammas av lite då och då!

Lilla Milla said...

Men VÄNNEN! Du får ta o se fram emot ditt lilla party. Vet du va?! Jag hinner till sju för jag är ledig! Bra va?!

Elle said...

vin e mycket läkande, d e bra