Wednesday, July 12, 2006

Trevlig kväll med Tess=)

Tessan och jag hade after work i går. Badade jacuzzi. Vi sa det att om vi hade haft lite barbeque och vin så hade kvällen varit komplett. Men vi hade varken grillmästare eller vin så vi fick nöja oss med det vi hade=)
Poolen är en bra investring så himla skönt att bada. I går var det inte lika varmt ute så det var skönare att bada=) Sen började det regna då slutade vi. Men vi hade badat i 1,5 timme då.
Sen blev det lite fika och so you think you can dance. Nu har alla kassa åkt ut, men det är väldigt underhållande ändå.

Pumba fick sitt nya halsband i går, han blev superfin. Blått lack med strass. David tycker det e gay inte jag... Han har klass nu lilla Pumba=)

3 comments:

Elle said...

typiskt killar att tycka snygga o moderna och stylade saker kan uppfattas som gayigt, ;-), d e ju bara för att d e avis, eller hur, david skulle nog helst av allt oxå vilja ha ett sådant halsband runt halsen,han e lite avis på pumpa tror jag,,,,;-)

Lina said...

Jag tittar också på "So you think you can dance" Fan va bra det är! Floorfiller i Sverige har inte mycket att komma med där...

Vickie Vegas said...

vill jättegärna ses nån dag =) går på semester på fredag, e heelt solo lördag och sen e jag borta 2 veckor, men sen e jag heeeelt ledig en vecka när jonas jobbar å d e v31, hur ser sommarn ut för dig?? PoK