Tuesday, July 18, 2006

Panik!

Jag jobbar hemifrån i dag, gjorde det även i går em. Har superont i magen, tror det e magkatarr.
Skulle ut o gå med hundarna i morse. Pumba sätter sig för att bajsa. Jag plockar upp det. Känner att ena kopplet blir lätt. Vänder mig om. Kopplet är tom. Rocky har smitit.
Han kommer tillbaka sprigandes och vill busa. Jag försöker locka honom men han kutar.
Jag springer runt runt vet inte vart han tagit vägen. paniken växer. Pumba blir trött. Efter en halvtimme bär jag Pumba. Efter en halvtimme till går jag hem och lämnar Pumba. David kommer hem. Jag ber honom ringa Carina för att se om han gått dit, hon sover men går upp och tittar.
Han var på hennes gata. Carina tar in honom. Vi hämtar honom.
Man blir aldrig så glad att se någon som när man tror man förlorat denna.

Shit vilken morgon!

No comments: