Thursday, July 13, 2006

Jag är sjukt trött i dag.... Jag somnade vid 01.30 sen kom David hem 02.30 så jag vaknade även då.
Har ingen energi alls, känner mig som en knarkare. Eller känner att jag ser ut som en.
Man behöver verkligen sömnen och denna vecka har det blivit för lite av denna vara för mig.

I kväll ska David, jag, Matilda och Christian bada jacuzzi. Det är verkligen underbart skönt!
Måste försöka komma mig i säng i dag så man orkar med mogon dagen oxå.
Sen är det helg! Vad skönt det ska bli!

Mamma o pappa kommer hem på lördag, måste erkänna att jag saknat dem lite! Det är tomt att vara där hemma ensam, så tyst. För ett par år sen hade man tyckt att det var skönt men man har väl insett vad man hade nu när man inte bor hemma längre.

+ 29 dagar kvar till Spanien!
- Att vara trött

No comments: