Monday, July 03, 2006

Måndag morgon!

Tillbaka på jobbet efter en skön helg. Helgen började bra med företagsfest ute på sjön, slutade dock inte lika bra.
Lördag var och sa hej då till mamma och pappa som åkte till spanien. Sen var jag och hundarna kvar hos mamma o pappa. David kom dit senare då tog vi ett dopp i jacuzzin. Det var super skönt, den hade stått i solen hela dagen o var rejält uppvärmd.
Sen bjöd David ut mig på caliente, såååå mysigt. Älskar Caliente, de har så bra mat o underbar service! David o jag hade 2 år o 2 månader i lördags! Många kanske tycker det är larvigt att man håller koll och firar månads dagar trots att man varit tillsammans så länge. Men jag tycker det är bra, man håller kärleken vid liv och minns att förhållandet är vikitgt. Att det är något att fira!

I går var David och jag väldigt duktiga! Jag ränsade ogräs på vår lilla tomt och David klippte buskarna. De blev lite väl korta men det blev ljust på uteplatsen=) Han ska finputsa i dag sen ska vi åka med skräpet till sörab. Vi har hämtat utemöblerna vi fått av mamma o pappa så nu ska vi fixa till påbaksidan så man hinner sitta där innan sommaren e slut. Det är ändå juli nu, shit vad sorligt! Vill att sommaren ska vara förevigt!

Nu är det måndag igen,helgen är slut o som varje helg inser man att de alltid går för fort!
Suck!

No comments: