Monday, July 10, 2006

OLGA!

En av de värsta dagarna i mitt liv. Dagen började med att jag fick ett mail från Litauiska Olga där hon skriver att hon ska ta över mina inköp trots att jag lärt upp en annan litau för detta.
Sedan dess har jag skickat ett tiotal mail till Olga där jag skriver att hon inte ska beställa mina licenser förens jag säger att det är ok. Bruden fattar inte, hon är trög. Jag är irriterad. Höll på o sprängas vid lunch tid för att den där Olga inte fattar något.
Min chef Åsa blev också förskärckt när en tjej jag inte ens lärt upp plötsligt vill ta över mina inköp. Deras chef är på semester....
Vi tror inte ens hon vet skillnad på boxade licenser och volym. Farligt!
Har skrivit de sista mailen i dagis nivå. De sista fick jag inget svar på, förhoppningsvis förstod hon. Annars kanske hon börjar försöka beställa som hon gjort tidigare i dag trots att jag mailat henne don´t. Jag kommer bli gråhårig i förtid.

Huva vilken da, tur att ciggen finns som kan lugna mina nerver.
Kanske ska ta ett flyg till litauen o lära Olga ett o annat?

1 comment:

Vickie Vegas said...

nytt jobb?? vart då? grattis! =) *kramar*